Logo - Desilva - sieć hoteli w Polsce
Logo - Desilva - sieć hoteli w Polsce
close

Najczęściej zadawane pytania

1. O której godzinie można się zameldować?

Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00. Jeśli chcieliby Państwo przyjechać wcześniej, prosimy o kontakt z recepcją, aby ustalić możliwość i warunki wcześniejszego zameldowania.

2. Do której godziny jest doba hotelowa?

Doba hotelowa kończy się o godzinie 12:00 w południe, w dniu wyjazdu. Jeśli chcieliby Państwo wyjechać później, prosimy o kontakt z recepcją, aby ustalić możliwość i warunki późniejszego wymeldowania.

3. Czy można zameldować się późno w nocy?

Recepcja w Hotelu DeSilva Piaseczno czynna jest całą dobę. Nasi goście mogą więc zameldować się o każdej godzinie. Zapraszamy.

4. W jakich godzinach serwowane są śniadania?

Śniadania serwujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 6:30-10.00. W soboty i niedziele śniadanie serwujemy od 7:00 do 10:30. Dla osób, które wyjeżdżają wcześnie rano możemy przygotować śniadanie na wynos.

5. Jaki jest koszt śniadania?

Koszt śniadania to 70 PLN/osoba.

6. W jakich godzinach czynna jest restauracja?

Restauracja czynna jest od poniedziałku do niedzieli w godzinach 12:00-22:00.

7. Czy na miejscu jest parking? Ile kosztuje?

Hotel dysponuje miejscami parkingowymi. Cena parkingu to 28 PLN/doba/samochód.

8. Czy na miejscu jest garaż? Ile kosztuje?

Hotel dysponuje miejscami garażowymi. Cena garażu to 40 PLN/doba/samochód.

9. Czy w hotelu akceptowane są zwierzęta? Jaki jest koszt?

Zwierzęta są akceptowane. Dodatkowa opłata za zwierzę to 70 PLN/doba.

10. Na jakich zasadach można korzystać z Wi-Fi?

Bezpłatne Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie.

11. Czy udogodnienia dla niepełnosprawnych są dostępne?

Hotel dysponuje udogodnieniami dla osób z niepełnosprawnościami.

12. Czy posiadacie Państwo łóżeczka dla dzieci?

W hotelu dysponujemy łóżeczkami dla dzieci. Prosimy o wcześniejszy kontakt, aby przygotować łóżeczko w pokoju.

13. Czy istnieje możliwość rozłożenia sofy w pokoju?

Tak, jak najbardziej. Prosimy o wcześniejszy kontakt, aby przygotować sofę w pokoju

14. Czy istnieje możliwość naładowania samochodu elektrycznego?

Tak, dysponujemy 1 miejscem przeznaczonym do ładowania samochodu elektrycznego z wykorzystaniem aplikacji firmy NOXO.

15. Czy w hotelu jest prasowalnia?

Nie, ale na życzenie Gości wypożyczamy żelazka i deski w recepcji.