Logo - Desilva - sieć hoteli w Polsce
Logo - Desilva - sieć hoteli w Polsce
close

Najczęściej zadawane pytania

Czy Hotel posiada strefę rekreacji?

Do dyspozycji gości hotelowych jest sala fitness, otwarta w godzinach 7-21. Za dodatkową opłatą możliwe jest zamówienie masażu.

Czy Hotel ma parking?

Hotel posiada płatny garaż podziemny, z ograniczoną ilością miejsc postojowych. W pobliżu obiektu znajduje się strefa miejskiego parkowania (płatna od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-17).

Czy do hotelu można przyjechać z psem lub kotem?

Tak, nasz hotel przyjazny jest zwierzętom. Dodatkowa opłata za zwierzę wynosi 50 PLN.

W której części Opola znajduje się Hotel?

Hotel DeSilva Premium Opole znajduje się w samym centrum Opola, nad kanałem Młynówka.

Od i do której godziny jest doba hotelowa?

Doba Hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14 i trwa do 12, następnego dnia.

Czy bar jest czynny całą dobę?

Nasz bar jest czynny dla gości hotelowych, przez całą dobę.

W jakiej formie podawane są śniadania i w jakich godzinach?

Śniadania serwowane są w formie bufetu, od poniedziałku do piątku w godzinach 6:30 – 10:00, natomiast w sobotę i niedzielę 7:00 – 10:30.

Czy w hotelu jest możliwość zorganizowania imprezy okolicznościowej?

Hotel posiada do dyspozycji sale oraz restaurację, na której można zorganizować imprezę okolicznością. Prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży w celu ustalenia konkretnego omówienia szczegółów.

W jakich godzinach czynna jest restauracja?

Restauracja czynna jest w godzinach 17-22.

Czy posiadacie Państwo łóżeczka dla dzieci?

W hotelu posiadamy łóżeczka dla dzieci, prosimy o wcześniejszy kontakt z recepcją hotelu w celu ustalenia szczegółów.

Czy jest możliwość rozłożenia dostawki w pokoju?

Tak, istnieje taka możliwość. Niektóre, nasze pokoje wyposażone są w tapczan lub kanapę z możliwością ubrania na nich pościeli. Prosimy o wcześniejszy kontakt z recepcją i informację o takiej konieczności.

Czy Hotel posiada pokoje łączone?

Nasz Hotel posiada pokoje łączone. Prosimy o wcześniejszy kontakt z recepcją Hotelu, w celu ustalenia szczegółów.