Logo - Desilva - sieć hoteli w Polsce
Logo - Desilva - sieć hoteli w Polsce
close

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy posiadają Państwo pokoje 4 osobowe?

W każdym trzyosobowym pokoju znajduje się łóżko o wymiarach 140/200 cm oraz jednoosobowa sofa (nierozkładana) o wymiarach 90/200 cm. Jeśli dzieci są małe dodatkowo możemy udostępnić łóżeczko turystyczne. Dla 4 osób proponujemy pokoje łączone 2+2.

2. Czy można zameldować się późno w nocy, np. ok 2 -3 w nocy?

Recepcja w Hotelu DeSilva Inn Katowice Airport czynna jest całą dobę. Nasi goście mogą więc zameldować się o każdej godzinie. Zapraszamy.

3. Czy posiadają Państwo transfer na lotnisko przez całą dobę?

Nasz hotelowy shuttle bus dostępny jest dla naszych gości przez całą dobę.

4. Czy transfer z lotniska jest w cenie pokoju i czy jest on możliwy w nocy ?

Transfer jest dodatkowo płatny. Korzystając z oferty PARK&FLY lub STAY&PARK&FLY parking z transferem na lotnisko i z lotniska jest w cenie oferty.

5. Przylatując na lotnisko w Katowicach, w jaki sposób mogę zamówić transfer do Hotelu?

Po przylocie na lotnisko i odbiorze bagaży, prosimy o kontakt z recepcją hotelu pod numerem telefonu +48 32 393 88 88 lub +48 664 323 020. Kierowca do 10 minut odbierze Państwa z pod Terminala B.

6. Chciałabym zarezerwować pokój w Hotelu DeSilva Inn Katowice Airport. Czy można zarezerwować również parking na terenie Hotelu na 7 lub 14 dni?

Oczywiście jest taka możliwość. Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty STAY&PARK&FLY, gdzie w ramach której mają Państwo parkingu do 21 dni z transferem na lotnisko i z lotniska.

7. Czy w Hotelu DeSilva Inn Katowice Airport można zarezerwować tylko parking, bez konieczności rezerwowania pokoju?

W Hotelu DeSilva Inn Katowice Airport można zarezerwować sam parking bez konieczności rezerwacji pokoju. W ramach oferty PARK&FLY zawieziemy Państwa na lotnisko a po powrocie odbierzemy.

8. Czy można u Państwa zostawić samochód wcześniej, przed planowanym noclegiem ?

Oczywiście jest taka możliwość.

9. W jakich godzinach serwują Państwo śniadania?

Śniadania serwujemy w godzinach 6:30-10.00. Dla osób, które wylatują wcześnie rano możemy przygotować lunch boks na wynos, w zamian za śniadanie.

10. W jakich godzinach czynna jest restauracja?

Restauracja czynna jest w godzinach 14:00-21:00

11. Czy posiadacie Państwo łóżeczka dla dzieci ?

W hotelu dysponujemy łóżeczkami dla dzieci. Prosimy o wcześniejszy kontakt aby przygotować łóżeczko w pokoju.

12. Jak długo jedzie się z hotelu na lotnisko?

Transfer na lotnisko zajmuje ok. 5 minut.

13. O której godzinie można się zameldować?

Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 a kończy o 12 dnia następnego . Jeśli chcieliby Państwo przyjechać wcześniej, prosimy o kontakt z recepcją, aby ustalić godzinę wcześniejszego zameldowania. Jest opłata za wcześniejsze zameldowanie i późniejsze wymeldowanie.

Oferty specjalne

HOTEL DESILVA INN KATOWICE AIRPORT