Hotel DeSilva Premium Poznań zorganizuje dla Państwa spotkanie firmowe, konferencję, szkolenie ale także atrakcyjny wyjazd integracyjny. Jednym z naszych atutów są również śniadania biznesowe oraz organizacja kameralnych meetingów. Każdą ofertę dostosujemy indywidualnie do potrzeb i oczekiwań.
Odpowiednie przygotowanie sali konferencyjnej wymaga zaangażowania i doświadczenia w organizowaniu różnego rodzaju wydarzeń. Z tego też powodu oferujemy Państwu usługę Meeting Concierge.
Organizując konferencję w Poznaniu nie chcemy zostawiać nikogo bez właściwej opieki. Dlatego nasz hotel oferuje dodatkowo usługi Meeting Concierge, czyli pomoc osoby, która zajmie się całym zleceniem kompleksowo i będzie do Państwa dyspozycji w trakcie konferencji.
Nasz pracownik będzie Państwu towarzyszył już od momentu przygotowania oferty aż do końcowego rozliczenia wydarzenia. Jego zadaniem jest nadzorowanie nad właściwym przebiegiem całego spotkania z uwzględnieniem wszystkich aspektów organizacyjnych i technicznych, a także tych, związanych z częścią gastronomiczną całego projektu.